שקד במסר מפויס לימין: "עשיתי טעויות, אני חוזרת הביתה"

    איתי גדסי 1 Comment on שקד במסר מפויס לימין: "עשיתי טעויות, אני חוזרת הביתה"

    שקד קורצת לבוחרי הימין: "עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות. אבל תמיד, פעלתי כשטובת מדינת ישראל בלבד לנגד עיני". שורה על פרסומים על חבירות אפשריות של שקד

    קלפי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הפרידה מהנדל והאוזר: שרת הפנים ויו"ר הרוח הציונית, איילת שקד מפרסמת הבוקר (ראשון) פנייה לבוחרי הימין בניסיון לפייס אותם לאחר שחברה לממשלת בנט-לפיד: "עשיתי טעויות, אני חוזרת הביתה למקום בו הלב שלי נמצא", כתבה שקד.

    במקביל, ארבעה ימים לסגירת הרשימות: שורה של פרסומים הבוקר על חבירות אפשריות בגזרת שקד. שקד צפויה להיפגש עם סגן השר אביר קארה ועם ח"כ ניר אורבך ובנוסף היא קרובה לחתימה גם עם הבית היהודי. כמו כן, יתכן צירופו של סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה.

    "חברים יקרים", כתבה הבוקר שקד. "מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להמשיך להתנהל כמו קהילה קטנה ומסוכסכת בגלות. אל מול האתגרים הלאומיים והייעוד ההיסטורי של עם ישראל – פשוט אין לנו את הפריבילגיה הזו. הסחרור אליו נכנסנו בשנים האחרונות חייב להיפסק.

    "מדינת ישראל צריכה ממשלה לאומית רחבה ויציבה שתטפל ביוקר המחייה, במשילות ובשאר הבעיות הבוערות. ממשלה שמרכז הכובד שלה ימני שתדע להביא לתיקון החולאים במנגנון הדמוקרטי בישראל.

    היא הוסיפה: "שיח הכן ביבי לא ביבי, הורס את ישראל. החרמות של צד אחד הורסות את ישראל. לא הייתי מוכנה בעבר ואיני מוכנה גם כעת לקחת חלק במשחק החרמות הזה על הגב של אזרחי ישראל. אם החרמות יימשכו אני לא אתן בשום אופן לגרור את המדינה לבחירות נוספות. זו הייתה עמדתי תמיד.

    "אחרי הבחירות האלו אעשה הכל כדי שתקום ממשלה יציבה ורחבה, אבל אם החרמות יימשכו אדאג שתקום ממשלת ימין – בדרכי. באחריות, תוך שמירה על מוסדות המדינה ומתוך השקפת עולם מגובשת ונאמנות לדרך. יש לנו רק מדינה אחת.

    "זו האמת שלי. תמיד הייתה. אתם מכירים אותי היטב מיומי הראשון בציבוריות הישראלית כאשת ימין אידיאולוגי וכאשת ביצוע. לא השתניתי. מימי ישראל שלי, דרך כהונתי כיו"ר סיעת הבית היהודי וכלה במשרד המשפטים והפנים. נכנסתי לפוליטיקה כדי שהימין יפסיק רק לדבר ימין. אני גאה שבעשור האחרון שותפיי ואני הבאנו לשינוי השיח ולהוכחת יכולת ביצוע – במישור המדיני, המשפטי והכלכלי. מחנה הימין לראשונה השתנה. לא עוד יישום מדיניות שמאל כגזירת גורל.

    "כשרת משפטים הובלתי לשינוי פניו של בית המשפט העליון תוך בניית מחנה שמרני חזק. כשרת פנים הקמתי יישובים בנגב, דחפתי לבנייה מאסיבית בכל הארץ כולל יו"ש וחיסלתי רגולציה מעיקה על בעלי עסקים. יש לי עוד הרבה עבודה.

    "נכון, עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות. אבל תמיד, פעלתי כשטובת מדינת ישראל בלבד לנגד עיני. כעת צריך ללמוד לתקן ולהסתער קדימה. אני היום חוזרת הביתה למקום בו הלב שלי נמצא.

    "נבנה מחדש בית לימין המעשי והאחראי, וכמובן לציונות הדתית, על כל גווניה – ספרדים, אשכנזים, דתיים, מסורתיים, ממרכז הארץ ומההתיישבות אותה אני כל כך אוהבת. יוצאים לדרך".

    עמיחי שיקלי הגיב: "מעט מדי, מאוחר מדי. מי שברגעי האמת לא ידעה לחתוך מהממשלה הרעה הזו ומנעה מחבריה לעשות זאת, מי שגם בזמן פציעות לא ידעה לומר "טעיתי" ושלחה את פולארד לעשות זאת בשמה, מי שגם עכשיו לא מוכנה לוותר על הכיסא והנהג – לא ראויה להנהגה".

    בתוך כך, חה"כ עידית סילמן הגישה היום ליו"ר הכנסת את התפטרותה מהכנסת. זאת, לקראת שיריונה הצפוי ברשימת הליכוד בבחירות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איילת די מספיק את עושה בושות לעצמך
      כמה אפשר. פעם ראשונה סלחנו פעם שניה
      הבלגנו. הפעם הזאת גם אם תלבשי בגד טאליבן לא מאמינים לך…